Menu
Your Cart
Οι αρχές μας: Σωστή εξυπηρέτηση / Κάλυψη της πραγματικής σας ανάγκης μέσω συζήτησης / Ειλικρίνεια / Λύση οποιουδήποτε προβλήματος

Πολιτική επιστροφών

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.

Η trazeras.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, σας δίνει τη δυνατότητα μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.

Πολιτική επιστροφών:

Η Επιχείρησή μας σας προσφέρει τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα της εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την αγορά τους.

Για την επιστροφή ακολουθείτε την παρακάτω διαδικασία:

  1. Επικοινωνείτε με την Επιχείρησή μας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου info@trazeras.gr και αποστέλλετε ηλεκτρονικά το συμπληρωμένο έντυπο επιστροφής. Εναλλακτικά, συμπληρώνετε το τελευταίο και το αποστέλλετε ταχυδρομικά, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στην ταχυδρομική διεύθυνση της Επιχείρησης μαζί με το επιστρεφόμενο προϊόν.
  2. Συσκευάζετε με προσοχή το προς επιστροφή προϊόν και το αποστέλλετε στην ταχυδρομική διεύθυνση της εταιρείας. Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά την Επιχείρησή μας, όπως ενδεικτικά διαφορετικό προϊόν ή διαφορετικό μέγεθος από αυτό της παραγγελίας, τότε τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν την Επιχείρηση. Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον Πελάτη.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν και να σας το αντικαταστήσουμε με νέο, σε περίπτωση που η αιτία επιστροφής είναι το μέγεθος ή το χρώμα και με την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθεσιμότητα. Στην περίπτωση αυτή, τα νέα προϊόντα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσης αξίας με τα επιστρεφόμενα.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα κατά τα ανωτέρω ή απλά επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος, σας επιστρέφετε το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στο επιστρεφόμενο προϊόν. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή από εμάς του επιστρεφόμενου προϊόντος με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Στην περίπτωση της αντικαταβολής, η κατάθεση του χρηματικού ποσού γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό που μας υποδεικνύετε εγγράφως στη διεύθυνση ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου info@trazeras.gr ή στο έντυπο επιστροφής προϊόντων. Αν η τράπεζα του πελάτη διαφέρει από τις τράπεζες του καταστήματος (που δηλώθηκαν παραπάνω) τότε, οποιαδήποτε επιπλέον κόστος προκύψει από την συναλλαγή των τραπεζών, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν αποκλειστικά τον Πελάτη.

Όλα τα ανωτέρω ισχύουν μετά από προηγούμενη εξέταση του επιστρεφόμενου προϊόντος και προϋποθέτουν την τήρηση σωρευτικά των ακόλουθων όρων:

  1. Τα προϊόντα δεν θα πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, λερωμένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά ή τροποποίηση.
  2. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να συνοδεύονται με την αντίστοιχη αυθεντική συσκευασία τους και τις ετικέτες σήμανσης (barcode).
  3. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από το σχετικό παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο πώλησης).
  4. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται μόνο μέσω εταιριών ταχυμεταφορών (courier) και όχι μέσω ταχυδρομείου (απλού ή συστημένου).

Σε περίπτωση που δεν πληρούνται όλοι οι όροι επιστροφής, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή, σας επιστρέφετε το προϊόν και επιβαρύνεστε και με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής.

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένα προϊόντα για λόγους υγιεινής ή στην περίπτωση των εξατομικευμένων προϊόντων.

Δικαίωμα υπαναχώρησης:

Ο Πελάτης έχει επιπλέον δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά του και να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς συγκεκριμένη αιτιολογία. Η περίοδος των 14 ημερών ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή άλλο τρίτο πρόσωπο εκτός από τον μεταφορέα που υποδεικνύεται από τον Πελάτη, αποκτά την φυσική κατοχή του προϊόντος.

Σε περίπτωση παραγγελίας πολλών προϊόντων από τον Πελάτη σε μια παραγγελία αλλά με διαφορετικές αποστολές, η περίοδος των 14 ημερών ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή άλλο τρίτο πρόσωπο εκτός από τον μεταφορέα που υποδεικνύεται από τον Πελάτη, αποκτά την φυσική κατοχή του τελευταίου προϊόντος.

Σε περίπτωση παραγγελίας προϊόντων, η οποία αποτελείται από πολλές παρτίδες ή κομμάτια, η περίοδος των 14 ημερών ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή άλλο τρίτο πρόσωπο εκτός από τον μεταφορέα που υποδεικνύεται από τον Πελάτη, αποκτά την φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή κομματιού.

Ο Πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης. Ο Πελάτης επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος. Επιπλέον, ο Πελάτης δεν θα λάβει πίσω τυχόν επιπρόσθετο κόστος που κατέβαλε, όπως στην περίπτωση που επέλεξε τύπο παράδοσης άλλο από τον λιγότερο δαπανηρό συνηθισμένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης, ο Πελάτης οφείλει να αποστείλει πίσω στην Επιχείρηση το προϊόν χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που κοινοποίησε στην Επιχείρηση την απόφασή του για υπαναχώρηση.

Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη από την Επιχείρηση θα γίνει χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Επιχείρηση θα λάβει πίσω το προϊόν. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έγινε και η αρχική συναλλαγή. Αν η τράπεζα του πελάτη διαφέρει από τις τράπεζες του καταστήματος (που δηλώθηκαν παραπάνω) τότε, οποιαδήποτε επιπλέον κόστος προκύψει από την συναλλαγή των τραπεζών, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Ο Πελάτης θα είναι υπεύθυνος προς αποζημίωσης για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος, η οποία οφείλεται σε μεταχείριση του προϊόντος μη αναγκαία για την εξακρίβωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος.

Ο Πελάτης δεν μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης στην περίπτωση των κατά παραγγελία προϊόντων και στα προϊόντα που δεν επιδέχονται επιστροφής για υγειονομικούς λόγους.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο Πελάτης θα πρέπει να απευθύνεται εντός της προθεσμίας εγγράφως με σχετικό αίτημα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Επιχείρησης, info@trazeras.gr, ή ταχυδρομικά συμπληρώνοντας το έντυπο υπαναχώρησης που συνοδεύει το προϊόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει μόνο στην περίπτωση που ο αγοραστής έχει ενεργήσει τη συγκεκριμένη αγορά με την ιδιότητα του καταναλωτή. Οι έμποροι δεν διαθέτουν το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ καλέστε στο τηλέφωνο 25510 25650 ή δείτε τους όρους χρήσης.

Έντυπο Επιστροφής

Έντυπο Υπαναχώρησης